hannapavasson

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 19:20


Hallojsan!:D

 

Sitter just nu och kollar på Ugly betty och ska snart spela lite sims:) Har inte haft tid på hela helgen att spela sims, så det tänker jag göra nu och efter det så ska jag hjälpa till med maten:) Efter det så ska jag kolla på farmen och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

 

Men nu ska jag berätta lite för er vad jag har gjort idag:) Jag gick till mormor för att hämta min cykel eftersom jag lämnade den där igår och när jag skulle cykla hem så sa August att han tyckte att min cykel lätt som en moped... Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.. Men när jag kom hem så började jag och mamma göra våfflor till fikat och efter det så lekte jag med August och Fanny tills de åkte hem och sen dess så har jag bara kollat på ugly betty:D

 

Men jag skriver kanske innan jag somnar!

/Hanna 

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 12:57

Hejsan!

Nu har jag kommit hemifrån mormor:) och precis när jag kom in på min gata så blev jag påkörd av en bil!!! Men jag trillade inte eller slog mig eftersom det var en radiostyrd bil!! Det var granarna som höll på att köra:) det var nästan så att jag frågade om jag fick testa eftersom jag tycker det är super kul!:)

Men nu ska jag kolla på Ugly Betty:)

Skriver sen!

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 09:29


Hejsan och godmorgon!:)

 

Ligger just nu i sängen och kollar på ugly Betty. Funderar på att gå upp snart och köka lite frukost... EFter frukosten så ska jag gå till mormor och hämta min cykel eftersom jag lämnade den igår eftersom jag inte orkade cykla hem igår eftesom klockan var yp 23... Har egentligen inte så mycket mer att skriva om... Ska  nog spela sims lite i eftermiddag:)

Men jag hoppas att ni får en bra dag!

/Hannaaa

 

Av Hanna Pavasson - 16 mars 2014 00:36

Hejsan!

Har kommit hem ifrån mormor och ska snart försöka sova lite:) men innan det ska jag kolla klart på ett avsnitt av Ugly Betty:)

Men jag skriver senare:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards