hannapavasson

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 16 januari 2014 16:18

Hejsan!


Har inte bloggat idag eftersom jag har varit sjuk i 2 dagar… sjukt tråkigt, men imorgon kommer jag nog gå till skolan om febern har försvunnit:D Men i alla fall idag så ska jag skriva om min stad: Som ni vet så bor jag i Mariestad, en liten stad vi vänern. Finns egentligen inte så mycket att göra här eftersom det är en ganska liten stad, jag tycker i alla fall att det inte finns så mycket att göra, beror ju väldigt mycket på vad man har för intressen:D


Jag gillar Mariestad! Jag är nog en person som trivs bäst när det är lugnt och tryggt:D Fast jag skulle nog inte gilla den om inte mina vänner bodde här… Då skulle det ju inte finnas något att göra… Det kan även vara lite jobbigt att ”alla känner alla” men det går bra för det mesta:D


Men nu ska jag kolla på Private practice:D Skriver kanske senare eller imorgon!:D

 

     

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards