hannapavasson

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 19 januari 2014 22:01

 

Hejsan allihopa!

 

Bloggade inte igår eftersom jag hade mycket annat för mig :D

Jag skulle egentligen ha skrivit om dag 4 igår men gör det idag istället, och tänker försöka skriva om 2 dagar imorgon om jag har tid:D Men i alla fall idag ska jag skriva om en person som jag beundrar..

 

Jag tycker att det är en ganska svår fråga eftersom det finns många som jag beundrar på olika sätt:D När jag var liten så beundrade jag min morbror:D Har lite svårt att erkänna det men när jag var mellan 4 och 8 typ så var min morbror min största hjälte typ:D  

 

Andra människor som jag beundrar är människor som har en sjukdom som inte alltid syns, de som får ta allt som andra människor säger, typ du ser ju inte sjuk ut och sådana saker. Jag beundrar deras mod och ork att gå upp på morgonen, jag vet ju inte hur det är att vara sjuk men jag min mamma har en kronisk sjukdom, samt massa annat, och tack vare min utbildning så kan jag inte förstå men sätta mig in i hur det är. Jag beundrar även deras anhöriga som aldrig ger upp. Jag tycker att det är väldigt starkt av både den som är sjuk och anhöriga!

 

Men nu ska jag kolla på simpsons och dricka cola:D skriver imorgon!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards