hannapavasson

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 17 januari 2014 19:13

Hallojsan!

 

Trevlig fredag på er!

Idag ska jag berätta om min bästa vän,

först så vill jag bara säga att man behöver inte ha bara en bästa vän,

jag har 3.Emma, Lollo och Julia:D

 

Lollo har jag känt sen första dagen i nollan:D

Vi har alltså varit kompisar i över 11 år:D  Mer än halva våra liv…

Känns lite coolt att vi har känt varandra så länge och typ aldrig bråkat:D

Lollo är en sådan vän så vi kan sitta i hennes rum utan att behöva prata

och det känns aldrig obehagligt:D  

Hon är söt, snäll och super bäst, en vän som jag alltid kan prata med:D

 

Emma har jag känt sen 3:an då hon började på min skola:D Jag kommer ihåg min första reaktion när jag såg Emma första gången ”shit vad blond hon är” :D Och det var hon verkligen:D Emma och jag har gått i samma klass sen 4:an och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne:D Det är hon som gör så att skolan blir rolig:D  Vi brukar bara kolla på tv eller film när vi är:D Vi brukar inte prata så mycket och ibland är det sjukt gött:D Fast ibland så kan vi vara ganska flamsiga :D

 

Julia har jag känt lite mer än ett år, fast det känns som vi har känt varandra väldigt länge:D  Vi har alltid kul ihop och vi är ganska flamsiga ihop:D tyligen tar jag fram hennes engelska sida:D Hon är den utav mina kompisar som har koll;) vi kan alltid diskutera vad som har hänt i världen:D

Men nu ska jag gå och laga mat till min familj så jag skriver kanske senare! Ha en bra

Fredag och Helg!

 

/Hanna Pavasson

 

 

 

 

   

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards