hannapavasson

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 8 januari 2014 22:23

Hej!

 

Sitter just nu i min säng och skriver lite och ska snart sova...

Som ni kanske vet så börjar skolan imorgon, men som tur ät

så ¨är det bara 2 dagar till helg:) Därför ska jag försöka sova innan 23:)

Kommer nog inte att gå men man kan ju alltid försöka!:D

 

Idag har jag typ inte gjort någonting... Jag har varit ute och gått och

kollat på tv:) Jag har även läst lite och fixat inför morgondagen:) 

Har egentligen inget mer att skriva om, så jag avslutar detta inlägg med att

säga Godnatt och hoppas att ni kommer sova gått:D Och hoppas att ni får en bra 

dag imorgon! Jag skriver imorgon! /Hanna

 

     

Av Hanna Pavasson - 8 januari 2014 13:12

Hallojsan!

Sitter just nu vid tv:n och kollar på Masterchef :) jag vet inte varför jag gillar matlagningsprogram så mycket... Gillar egentligen inte att laga mat så mycket...

Idag är sista dagen på lovet och jag tänker bara ta det lugnt:) jag har faktiskt rätt att göra det eftersom jag har varit ute och gått:)

Men jag har inte så mycket att skriva om men jag skrivet senare!/hanna

Av Hanna Pavasson - 8 januari 2014 00:16

Godnatt och sov så gott allihopa!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards