hannapavasson

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 5 januari 2014 20:51

Hejsan!:)

 

Tänkte visa lite bilder på mina nya gardiner som min

kära mormor har varit så snäll och sytt åt mig:) 

Jag tycker att de blev skitsnygga och jag älskar motivet:D

Hon sydde även två kuddar:)

 

Men nu ska jag inte blogga något mer för jag ska kolla på tv:)

skriver kanske imorgon!

 

         

Av Hanna Pavasson - 5 januari 2014 16:24

 

Hejsan!

 

 

Här kommer lite bilder ifrån malmö:)' Ishockey, Staden och hotellet:D Även min familj är med på någon bild här och där:D

 

                                                                               

Av Hanna Pavasson - 5 januari 2014 16:23

Hallojsan!

 

Har inte bloggat på ett tag eftersom jag har varit bortrest och lite sjuk...

Har varit i Malmö med min familj och kollat på JWM :)

Super kul, bara det att Samuel var lite sjuk, men han blev frisk till matchen:)

Vi såg Sverige-Ryssland och USA-Canada:) Super kul:)

USA-Canada så var typ hela ishallen röd:) Alla skrek och det var väldigt bra stämning:D

 

Jag spenderade alltså min nyårsafton med min familj och kollade

på hockey och efter det så åt vi på Max och jag somnade vid typ 00.20

Vad gjorde du på nyår? :) Efter det så åkte vi hem dagen efter och sen

har jag bara tagit det lugnt:) Träffat Louise och tränat lite:)

 

Men nu ska jag läsa lite i nyckeln och sen ska jag fixa mitt rum eftersom jag har fått nya gardiner och några nya kuddar:) Sen ska jag bara ta det lugnt med familjen

skriver senare! 

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards