hannapavasson

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2014 22:03


Hallojsan igen!

 

Halv ligger just nu i sängen och tänker kolla lite på film och sne så ska jag sova vid typ 23 eftersom jag ska försöka somna i tid:) Har lite ångest inför det eftersom jag har ahft svårt att sova sen i höstas, men jag tror att det beror på att jag känner mig stressad för på helger och lov så sover jag mycket bättre.... men nu ska jag kolla på orange is the new black:) så sjuuukt bra serie:D

 

Jag ska bara fixa min väska, lägga fram kläder tills imorgon och kolla min dator. Har inget mer att skriva om så jag tänker säga godnatt och hopppas att ni kommer sova gått! :D

/Hanna 


 

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2014 18:55

Hejsan!

Har precis kommit in efter att jag har skottat hela trottoaren och uppfarten vilket tog typ en timme... Så nu tänker jag bara ta det lugnt nu i kväll, kolla på något mysigt matprogram och så ska det låta:)

Tänker även försöka lägga mig i tid så att jag är pigg imorgon! Men nu ska jag börja laga lite mat, tänker koka pasta och steka lite bacon:) mumsigt! Skriver senare innan jag ska sova tror jag!:)

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2014 13:28

Hejsan!

Ligger nu i soffan och laddar upp inför snöskottning... Det enda som är negativt med snö.. Men det är iallafall bra vardagsmotion:) men innan jag går ut så måste jag käka lite lunch:)

Men jag skriver efter snöskottningen:)
Ha en bra söndag!

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2014 08:07

Hejsan och godmorgon på er!:D

Just nu ligger jag i min säng och kan inte somna om... Vaknade vid 7 tiden för att jag behövde gå på toa och nu kan jag inte somna... Jag ska nog försöka somna om jag inte har somnat inom en halvtimme går jag upp och käkar eller kanske kolla på en film.....

Idag är det ju söndag och jag har inga planer:) väldigt skönt faktiskt!:) men bu ska jag försöka somna!

/Hanna:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards