hannapavasson

Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 28 januari 2014 22:03

 

Hejsan!

 

Nu tänker jag gå och lägga mig:) Ska bara borsta mina tänder först:)

Och jag ska även bädda min säng eftersom jag aldrig orkar göra

det när jag går upp på morgonen:) Vad tycker ni förresten om

min nya design? Jag tycker själv att jag är super dålig på att göra headers...

men jaja, man kan ju alltid försöka:D

 

MEn hoppas att ni har haft en bra dag och kväll så 

skriver jag imorgon! Försöka att sova så gott tills jag skriver imorgon:)

Godnatt! /Hanna

Av Hanna Pavasson - 28 januari 2014 19:45

Hejsan!

Sitter just nu med mamma och pappa och kollar på farmen:) har precis ätit falukorv och pasta också:) när farmen är slut så ska jag bog gå och lägga mig, för jag är ganska trött...

Men jag skriver kanske senare!

Av Hanna Pavasson - 28 januari 2014 15:50


Hallojsan allihopa!

 

Sitter just nu och försöker söka sommarjobb:)

Har skrivit cv så det enda som är kvar är ett personligt brev..

Tycker att det är lite svårt att skriva vad man är bra på... men jag får 

försöka, jag måste ju ha ett jobb:D

 

MEn ialla fall jag tänker försöka blogga lite oftare nu...

Fast jag tänker inte skriva om olika saker varje dag

eftersom jag typ inte har tid, eller orkar:)

 

Men nu ska jag försöka skriva klart brevet och sen ska jag kolla på family guy:D

Hoppas ni har haft en bra dag! 

/Hannaa

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards