hannapavasson

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 20 januari 2014 18:47


HEjsan!:D

 

Sitter just nu i sängen och kollar på Private practice:D

Kom dock precis på att jag har engelska förhör och det pappret 

ligger i mitt skåp.... Idag ska jag i alla fall skriva om vem jag var för ett år sen:

 

För ett årsen så var jag nog samma person som jag är nu...

Kanske att jag har blivit lite mognare och tar lite mer ansvar.. 

Tror även att jag har blivit lite mer öppen och modigare:)

Men egentligen har jag nog inte förändrats så mycket..:D

 

MEn nu ska jag kolla lite på datorn och spela lite sims och sen 

ska jag gå och laga mat:D skriver kanske senare, får se!

/Hanna

 

   

Bilder från Januari förra året:D 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards