hannapavasson

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 9 januari 2014 21:36

Hejsan!

Hoppas ni har haft en bra dag! Det har jag haft, typ... Som ni kanske vet så började skolan idag för mig. Och det var faktiskt helt ok, kul att träffa allt folk som man inte har träffat på ett tag:) började klockan 8 med vanliga lektioner, ingen mjukstart precis...

Men efter skolan så har jag inte gjort så mycket diskat, städat lite , kollat på tv och bara tagit det lugnt:) just nu så kollar jag på djurskyddsinspektörerna på 4, väldigt intressant program...

Men nu ska jag kolla klart på det och sen ska jag sova! Skriver imorgon!
/Hanna


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards