hannapavasson

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Hanna Pavasson - 7 januari 2014 22:44

Hallojsan alla glada och ledsna därute! Ja alla ni andra också för den delen:)

 

Har inte bloggat idag eftersom jag inte har haft tid. För en gångs skull så har jag gjort något, jag har helt enkelt försökt att leva mitt liv och umgåtts med mina kära vänner:D  Roligt att träffas igen efter jullovet… I morgon är det sista dagen på lovet och jag funderar på att spendera den i sängen:D Fast jag tänker även träna lite Zumba:D

 

Men i alla fall så idag gick jag upp vid halv 10 tiden och duschade, messade Julia typ 5 gånger tills hon messade tillbaka att hon var vaken:D Efter det så käkade jag och tänkte gå till Julia men eftersom det ösregnade så tog jag bussen:D Jag kom fram till Julia vid typ halv 12 och då kollade vi lite på tv och snackade om allt vi hade gjort på Jullovet.. Vid typ halv 13 så messade lollo och frågade om vi ville träffas på stan och käka, och det ville vi så jag och Julia började gå mot stan.

 

Vid typ 13 så kom vi fram till stan och då gick vi till Luna och käkade pizza:D Super mumsigt! Vi snackade i typ en timme och sen så bestämde vi oss för att dra hem till mig och umgås lite:D Vi började spela Monopol men efter ett tag så blev det lite segt så då bestämde vi oss för att räkna ihop hur mycket vi hade och lollo vann ganska stort:D

 

När vi hade spelat klart så gick lollo hem för att de nog skulle käka. Men Julia stannade kvar så vi bestämde oss för att spela ett spel som heter smarty pants :D Men först så hittade vi bara en wii remote så efter ett tag så blev det lite tråkigt så då började vi vända typ hela källaren uppochner och efter typ 20 min så hittade vi den äntligen:D Så då spelade vi nog i typ en timme:D Och vid typ 19 så åkte hon hem.

Det är typ det som jag har gjort idag.

 

Har även hjälpt mamma med att laga tacos som vi åt samtidigt som vi tittade på Sveriges mästerkock. Känns lite ironiskt när de på tv lagar jätte god och avancerad mat så sitter vi och äter tacos:D Men nu så tänker jag kolla lite på the simpsons och läsa lite i nyckeln:D brukar inte gilla tonårs böcker längre men den här är riktigt bra:D Men jag skriver nog imorgon! Ha en bra första dag i skolan om du börjar imorgon, annars så ha en bra onsdag!

 

/ Hanna

Av Hanna Pavasson - 7 januari 2014 10:45

Godmorgon!

Jag sitter just nu och kollar på private practice med mamma:) ska snart dra till Julia men jag tänkte ta bussen eftersom det är så dåligt väder...

Men jag skriver senare för nu måste jag gå och göra mig i ordning! Ha en bra tisdag!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards