hannapavasson

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna Pavasson - 2 november 2012 15:05

Hej hej är på väg till Brevik:)
Vi har först vart i Skövde och shoppat skor:) och käkat lite mat:)
Men nu ska jag åka bil så skriver sen
Kram:)

Av Hanna Pavasson - 1 november 2012 18:55


Hej hej :)

nu har jag i någon timme:)

nu ska jag berätta om min underbara dag:)

 

DEt började med att jag gick till lollo vid typ 11 tiden

och då drog vi ner till stationen och tog bussen vid 11.35:)

vi kom till skövde resecentrum och väntade på Julia:)

Julia kom och vi drog till apoteket för lollo och julia hade skoskav.

 

Sen gick vi och käkade, kommer inte ihåg vad

stället hette men väldigt god mat:D

sen drog vi till comerce och kollade på skor:)

ni får en bild på dom senare :) Efter det så skulle

lollo på en sminkkurs så jag och Julia drog till Hm:)

 

när lollo var klar så kollade vi lite till på hm

och sen gick vi till bussen:) jag gick på bussen

lite smått stressad och var väldigt lycklig när 

jag äntligen fick sätta mig ner:D men helt plötsligt 

så slår någon mig i huvet och jag tänker vafan!!!!

och vänder mig om och där sitter min pappa:O

han hade precis slutat:)

 

men nu får ni lite bilder, men jag har inte hunnit 

ta några på det jag köpte på hm men det kommer senare:D

skriver sen:)

kram/Hanna:)

 

 

snygg sko plus lollos fina hand:)

min goda paj:) mozzarela och soltorkade tomater(mumsigt)

 

så här såg jag ut idag:)

lite dålig bild men ni får nöja er med den:D 

 

 

 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards