hannapavasson

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Hanna Pavasson - 25 november 2012 17:40

Hej hej:)

 

blir mitt tredje inlägg idag:)

men nu har jag något att ta upp

med er!:)

 

min bror har laddat ner något till 

min dator så ibland när jag sitter och

kollar på fb så kommer det helt plötsligt en 

Anka som kollar på mig!!!!

 

har någon möjligtvis någon anning om

vad detta är?? isåfall kan du 

väl kommentera!:D

 

hahahaha

nu har jag precis kommit hem ifrån

oxen och sitter här och pluggar lite:(

går sådär....

 

men skriver i morgon:)

 

 

Av Hanna Pavasson - 25 november 2012 14:53

Hej hej:)

 

nu har jag precis ätit lite och samlat

mig efter övningskörningen!!

 

hahaha men det gick bra typ.. bir lite förvirad

när man ska backa vilket håll man ska ratta åt.

så jag och pappa satt säkert tysta i typ

5 minuter innan jag bestämde mig, hahahaha:)

 

När jag har kört runt ett tag och backat, 

parkerat, växlat och köra i åttor så

blir klockan 12 och då öppnar mio!

(Jag kör på den parkeringen)

 

men som tur va så fattade människorna

att dom inte skulle parkera nära mig!:)

hahahahahahahaha:D

 

men har ni tänkt på vad ni har för 

syn på folk som kör bil?

jag har alltid tänkt att det är bara

vuxna som får köra det är därför jag tycker

att det är lite läskigt!

 

men nu ska jag och mamma gå och köpa

DRICKA:D

 

skriver kanske sen:)

kram:)

Av Hanna Pavasson - 25 november 2012 11:00

Hej hej bloggen:)

idag så ska jag spändera dagen med att

plugga och fixa min svenska redovisning!

 

Nu ska jag berätta lite om min helg:)

i fredags så var jag med Julia:) vi spelade

yatzy och lite wii:) hon åkte hem vid typ

halv 8 tror jag:) då lagade jag mat(ni får se

några bilder sen) och så spelade jag sims

tills min familj kom hem:)

 

igår så gick jag och lollo till staden och'

köpte lite godis till kvällen:)

och på kvällen så käkade vi pizza och sen

kollade vi på film och sen gick jag hem:)

 

men nu måste jag gå för jag och pappa

ska köra "lite" som han säger

JAG BLIR JU SKITBERVÖS!!!!!!!!

 

men skriver kanske sen:)

kram:)

 

           

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards