hannapavasson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Hanna Pavasson - 7 november 2012 22:14

Godnatt Godnatt bloggen :)

 

hej hej har tänkt att sova om en stund 

för att jag är sjukt sömnig och sjukt seg:(

har sån jädra träningsvärk efter vollybollen på 

gympan:) sjuktkul är det iallafall:D

 

imorgon är det gympa igen men som tur är

så har vi teori så då slipper man gympakläder:)

men nu ska jag spela lite spel på datan och lyssna på musik:)

kolla in min video:) tyvärr så kom inte allt med för det är lite cp

någon som vet hur man ska göra??? hör av er i så fall!!:)

 

skriver imorgon

Kram;)

 

Av Hanna Pavasson - 7 november 2012 20:13

Tjenare alla underbara människor där ute!!

 


Idag så har jag vart i skolan som vanligt 

och det var ju helt okej:) men jag måste säga det att

skolan är roligare nu än det var på högstadiet!!

bättre klass och roligare människor:) plus att man har valt det själv:)

 

idag när jag och Emma satt och väntade på att

Julia skulle komma med kortleken och då kommer

det fram 2 människor ifrån mariestads tidningen och frågade

dagens fråga:) Så imorrn får ni se 2 assnygga tjejer i tidningen!!:D

 

just det har ni sett videon?? kul eller hur?;)

kommentera vad ni tycker!!!!

 

skriver imorrn kanske

Kram/Hanna 

Av Hanna Pavasson - 7 november 2012 18:48

Hej det blev lite sent på slutet i detta klipp är Emma och jag med i , Julia kunde tyvärr inte vara med, 

Kommentar gärna :) 

Emmas blogg : itsallaboutlife.devote.se



 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards