hannapavasson

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Hanna Pavasson - 5 november 2012 20:25

Hej hej:)
Just nu så ligger jag och kollar på tv:)
Project runway Sverige :)
Ganska kul faktiskt:)
Imorrn är det dags för skolan:( och jag kom precis på att vi hade en läxa som jag har helt glömt bort:(

Men jag funderar på om jag ska göra en videoblogg?:) ja elle nej bad tycker ni?:) och vad ska det handla om??:)

Men nu ska jag käka en apelsin:)
Kram:)

Av Hanna Pavasson - 5 november 2012 17:48

HEj hej<3

 

idag så är det måndag och lovet är officiellt över:(

skolan skulle ju ha börjat idag men vi hade 

ledigt för att min skola har haft öppet hus och då

fick alla elever ledigt en dag extra:) men imorgon 

så börjar det igen:( men det är bara 6 veckor till

jullovet så nu får man börja längta dit istället:D

 

idag så har jag inte gjort så mycket....

jag sov till typ elva och då snackade jag med lollo

i typ en halvtimme och sen gick jag upp:)

Jag käkade lite thaimat till brunch och sen gick 

jag in duschen:) Sen ringde jag till lollo och då var

klockan typ 14 tror jag...:)

 

Vid typ halv 3 så kom jag till lollo och då drog 

vi ner till stan och köpte lite böcker och fikade:D

sen så drog vi hem till lollo och kollade på tv och

sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och bloggar:)

 

skriver kanske sen!! och hoppas att ni har överlevt första dagen i skolan:D

puss på er och ha en fortsatt trevlig måndag!!:D

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards