hannapavasson

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Hanna Pavasson - 6 november 2012 16:36

Hej hej alla roliga människor där ute:)

 

idag så har jag vart iskolan igen... 

känns helt okej faktiskt :)

 

dagen började med en timmes matte:)

och sen hade vi gympa:) vollyboll:)

det värsta med vollyboll är att i 9an så fick bollen nudda

marken innan man slog över den och det får den inte göra nu

så att det blev lite fel ibland..hahaha'

 

efter gympan så hade vi medicin:) det är ganska

intressant ibland faktiskt :) vi fick tillbaka provet

och jag fick ett D helt nöjd med det:)

As long as i dont get a F :)

 

just nu så chillar jag framför tv:n och

kollar på 2 and a half men:D

 

men nu ska jag lyssna på lite musik

skriver imorrn:)

kram/Hanna

Av Hanna Pavasson - 6 november 2012 11:39

Hej hej<3

 

just nu så har jag medicin, är väl helt okej:)

jag fick D på mitt medicin prov:)

 

om några läser min vän emmas blogg(länken finns längre ner)

så har ni kanske sett att vi ska börja videoblogga:)

om ni har något ämne som ni vill att vi ska ta upp

så kan ni väl kommentera:)

 

skriver sen:) kram<3

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards