hannapavasson

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Hanna Pavasson - 4 november 2012 17:58

Hej hej!

sorry för att jag inte har bloggat på någon dag men

jag har helt enkelt inte orkat:(

nu är ju lovet snart slut(börjar på tisdag) och jag tycker

att det är dags att skriva lite om det:)

 

måndag-onsdag så gjorde jag typ ingenting..

tränade lite och pluggade...

 

torsdag så drog jag och shoppade med lollo

och Julia i skövde och det va sjuktkul!!!

jag lägger upp lite bilder sen på grejerna

jag köpte:)

 

Fredag: Då drog jag, mamma och mormor tillsjukhuset

och sen åkte vi och köpte skor till mig:)

och sen vidare till brevik och köpte ägg och fixade

lite i sommarstugan:)

 

Igår, lördags så var jag, mamma och mormor på

25 års kalas:) hela vägen dit så trodde jag att vi skulle

hamna i skogen någonstans eftersom mormor var så 

stressad och det ända jag ville va att komma fram och få

lite mat plus min stora passion BRIEOST!!!!

 

vi kom fram till slut och jag fick min älskade ost!!

vi fick även potatisgratäng, kött och kex:)

och till fika så fick vi en jätte god tårta och goda kakor:D

 

men idag så var det äntligen dax.... den dagen

jag har längtat efter sen den där dagen i juni

då jag och pappa gick den där kursen:) Jag övningskörde:)

och jag överlevde:D hahaha:)

Och gud vad kul det var:) jag backade, gasade,

växlade, parkerade och starta bilen:D

 

men nu får ni lite bilder från min höstlovsvecka:)

jag lägger upp alla så att några kan ni redan ha sett:D

PUSS OCH KRAM PÅ ER;)

 

                   

kom ihåg att rösta i min omröstning och alla som har facebook kan väl gilla ;) 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards