hannapavasson

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Hanna Pavasson - 13 november 2012 18:42

HEj hej internet!:)

 

idag har jag vart i skolan (kämpade mig dit!)

Vi hade matte, gympa, medicin och hemkunskapsprov..

På gympan så frågade jag barbro om vi skulle springa mycket

eftersom jag har varit sjukt förkyld så skulle jag inte springa.

Barbro svarar nej det ska vi inte och sen sprang vi 

typ 30 miljoner varv kändes det som.... men Sen körde vi 

Vollyboll och det är ju sjuktkul!!! och några i min klass är 

SJUUUUUKT tävlingsinriktade:)

 

Efter det så hade vi medicin och lunch sen var

det dags för provet som jag har fasat för i typ en vecka,

men det gick nog helt okej.. kändes bra iallafall:)

eftersom vi hade prov så fick man gå när man var klar

och jag gick vid halv 2, det gjorde typ alla:) så drog

Jag, Emma och Julia till NETTO!! Och köpte lite godis

inför Bion:D

 

Efter det så drog jag och emma till Biblioteket:D

och där satt jag till typ 20 över 15 och då drog jag 

till självfallet för jag skulle klippa mig:) Mitt hår har fått en 

lite konstig färg efter sommarn... 

så just nu ser det orange/brunt/grått ut....

hahaha:D

 

Nu är det bara några timmar kvar tills det är dax

för mig och Emma att dra till Bion:D

BREAKING DAWN PART 2!!!!!!

hahahaha gud vad jag kommer va jobbig imorgon....

Stackars Julia + klassen;)

 

men skriver kanske imorgon eller innan vi åker:D

HA EN BRA KVÄLL/NATT FÖR DET SKA JAG HA!!!

kram

 

 

   

Mitt "vackra" hår:)

 

 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards