hannapavasson

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna Pavasson - 21 november 2012 17:52

Hej hej!

 

har precis pluggat lite vård och omsorg som vi

har prov om på fredag:( men det är "ganska" lätt:)

Just nu så sitter jag och kollar på första säsongen

av partaj:) sjukt roligt faktiskt!

 

skolan var ganska lugn faktikst!

missade första lektionen och sen var det dags för

engelska prov! det var dock bara ett Test inför nationela!

jag tyckte att det var ganska krångligt, men det gick säker bra:D

Efter det så hade vi lunch och efter det så spelade 

vi kort pch sen hade vi äntligen matte!!:D

 

efter det så slutade vi för svenskan var inställd

och då drog jag hem och pluggade, men nu ska 

jag kolla klart på partaj:D

kram:)

Av Hanna Pavasson - 20 november 2012 15:51

Hej hej alla glada människor!

 

idag är det tisdag och jag har som vanligt vart i skolan:(

fast det va en ganska kort dag! först hade vi matte,

sen gympa och en halvtimmes medicin! 

 

Efter lunchen så skulle vi ta blodtryck och visa de blivande

gymnasieeleverna(9:orna ifrån töreboda tror jag..)

Jag och Julia fick visa en kille hur man tar blodtryck och sånt!

vi försökte även få honom att välja vård och omsorg för

att vi får lära oss att baka och sånt:) men jag tror inte det funka:)

 

men imorgon så är det äntligen dax för sovmorgon till 10 över 9:)

det ska bli gött tt få sova ut till typ 8:)

men nu ska jag plugga lite, skriver kanske sen

KRAM

 

Av Hanna Pavasson - 19 november 2012 22:14

Hej hej<3
Blir ett kort och onödigt inlägg!
Har egentligen inte gjort så mycket idag förutom skolan förstås!:)
Började 8.40(sovmorgon):) då hade vi svenska och då hållet vi på med att samla fakta till en redovisning!

På engelskan så hade vi hörförståelse.. Gick sjuktsnabbt så hann inte med att svara på några,men det gick säkert bra:)
Efter det var det Dax för lunch:) stuvademakaroner och falukorv:)

Sen var det Dax för lektionen från helvetet!!!! Samhälle....... Sjukttråkig och seg lektion!! Sen hade bi medicin och så fick jag åka hem:)

Då drog jag till oxen och köpte paprika och deo:) sen drog jag hem och spelade Sims:)

Och nu ligger jag i sängen och ska snart sova:) så då avslutar jag detta inlägg med ett stort GODNATT!!:)

Av Hanna Pavasson - 18 november 2012 09:08

Hej hej:)
Ligger just nu i sängen och funderar på om jag ska gå upp och käka frukost och duscha eller om jag ska försöka sova någon timme till..:)

Idag ska jag inte göra så mycket förutom gå på hockey!! Samuel ska spela plus Att farmor och farfar kommer hit:)

Förresten om ni har några frågor till mig om vad som helst så är det bara att kommentera eller skicka in den i frågelådan som finns:)

Men nu ska jag gå upp, skriver kanske sen:)
Kram/Hanna

Av Hanna Pavasson - 17 november 2012 21:56

HEj hej<3

 

Kolla in min nya design:D

kommentera gärna vad ni tycker!!

 

men nu ska jag läsa lite 

så skriver i morgon :)

puss puss:)

Av Hanna Pavasson - 17 november 2012 20:01

Hej hej<3

just nu så sitter jag, Samuel och pappa i soffan 

och kollar på så mycket bättre:)

idag är det Magnus Ugglas dag:)

 

idag har jag inte gjort så mycket:) jag gick upp vid 10 tiden

och då åt jag frukost och läste melodikrysset!(vuxen poäng!)

och sen ringde jag till Lollo:) och vi bestämde 

oss att gå till netto och köpa godis:) Sen gick vi över stan och hem:)

 

När jag kom hem så käkade jag lite paj och

sen så spelade jag sims i typ 3 timmar..:)

Efter det så vädrade jag källaren för att vi har nämligen haft

vattenöversvämningar:( men nu lukatar det väl helt ok..

 

men nu ska jag kolla klart på tv:N

btw: jag har även träffat världens gulligaste kille 

som åker hem nu:( saknar honom redan! men vi syns 

på Jullovet:)

KRAM/Hanna:)

 

Av Hanna Pavasson - 16 november 2012 08:06

Hej hej<3
Just nu så står jag och väntar på Emma:) vi träffas en halvtimme innan vi börjar och jag trodde vi börja halv 9 men vi börjar 8.40 så jag har ståt här sen 8 typ.. Hahaha:)

Igår när jag kom hem så bakade jag och Samuel kladdkaka:) och nu är den typ slut:( och det är inte jag som har ätit mest!!! Jag misstänker pappa och Samuel!! Får ta reda på det sen:)

Men nu har jag inte mycket mer att skriva om!!
Skriver sen :)

Av Hanna Pavasson - 15 november 2012 14:54

HEj hej<3

 

Nu har jag kommit hem efter en lång och tråkigt

dag i skolan... En sak som jag har tänkt på

vem uppfann egentligen nässpray?? jag hittar det inte

på google... däremot har jag äntligen fått reda på skillnaden

mellan en clementin och en satsumas:D har funderat på det ett tag:)

 

Just nu så sittter jag i soffan och kollar på simpsons med

Samuel:) och efter så ska vi baka lite:D

har egentligen inte så mycket intressant att skriva om...

 

men jag skriver kanske sen och ni kanske får

en liten bild på det vi bakar:)

kram kram;)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards