hannapavasson

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 29 januari 2013 20:52


 

Hej hej:D

nu ska jag berätta om vad som finns i min väska:)

eftersom jag inte har packat den än så ska jag skriva

om vad jag ska ha med till praon imorgon:)

 

Köttfärs, pasta, grönsaker, guacamole och ett äpple:)

i min väska har jag även allt en tjej kan behöva!

smink, tuggummi, godis och dricka:D

 

men nu ska jag snart sova eftersom jag ska

gå upp klockan 5 :) sov så gott

Kram;D 

Av Hanna Pavasson - 29 januari 2013 15:09


 

Hej hej bloggen!;)

 

sorry för dålig uppdatering men jag har vart så tröt..

men idag så är jag typ sjuk så nu ligger jag i sängen och bloggar:)

och självklart så kollar jag på greys:D

idag har jag vart på sjukhuset och kollat min axel...

visade sig att det inte var något med hjärtat...

 

men iallafall nu ska jag skriva om min favorit låt:D

Det är en låt av Magnus uggla! "Pärlor åt svin"

sjuktbra låt! och asbra låt att skrik/sjunga med till;D

 

Jag vill även säga till W att de senaste 4 månaderna

som vi har haft tsm har vart de bästa i mitt liv!:D

 

skriver sen

kram!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards