hannapavasson

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 5 januari 2013 21:18

 

 

   hej bloggen:)

 

sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft

tillgång till internet den senaste tiden, men nu är

jag tillbaka:D men jag funderar faktiskt på att 

lägga ner bloggen... får fundera lite på det...

 

men i torsdags så var ju jag och lollo på stan och 

tränade, åt lunch och kollade på bio:)

sjuktbra film :) Nu måste jag ju se 2:an....

   

 

men igår så var jag och färgde mitt hår:) sjuktsnyggt

tyckte jag att det blev:)

 

 

idag har jag inte gjort så mycket.. jag vaknade vid

halv elva och då gick jag upp och åt lite och kollade

sen på matchen mellan canada och ryssland...

 

sen gick jag och mamma ut på en promenad och vi

gick först till biblioteket och sedan vidare till 

statiol och sen OKQ8 där mamma ville köpa

så mycket bättre skivan, men den var slutsåld...

 

sen gick vi hem och precis när vi kom hem så började

guld matchen:) Sverige-USA. tyvärr så förlorade Sverige

men jag tyckte att de kämpad väll:)

 

men nu ska jag berätta en läskig sak som hände mig 

idag när jag tog ett bad.... efter att jag hade badat 

ett tag så skulle jag duscha och då va allt vatten i 

badkaret rött, och jag fick typ panik och började kolla

om jag blödde någon stans men det gjorde jag inte...

och då kom jag på att mitt hår är ju rött så det var håret

som hade färjat vattnet rött:)

 

men nu ska jag kolla klart på beck:)

skriver imorrn kanske....

kram:)

 

btw rösta i min omröstning och gilla mig på fb:)

 

 

 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards