hannapavasson

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 16 januari 2013 19:03


 

Hej hej igen:)

nu ska jag skriva om dag 4....

Och då ska jag berätta om en person som jag beundrar:)

 

En person som jag verkligen beundrar är min moster..

När Eva-Lena levde så var eller säger man är... det är

lite förvirrande....  men iallafall.... även fast det är 4 årssen

hon dog så kommer jag fortfarande ihåg hur

hon sa varje gång jag träffa henne och att hon alltid 

tuggade tuggummi..... :) 

 

En annan person som jag beundrar är Leif GW Persson..

jag vet egentligen inte varför, jag är nog mer fascinerad

över hans attityd......:)

 

men nu ska jag käka, skriver imorgon:)

Kram/Hanna   

Av Hanna Pavasson - 16 januari 2013 09:42


 

Hej hej:) bloggade inget igår men jag hade huvudvärk

typ hela dagen, så jag bloggar lite nu!:)

 

idag är det dag nummer 3 och 4! så håll koll, för dag 4 

kommer redan i kväll:) Dag 3 är att jag ska skriva om min bästa vän...

först och främst så tycker jag att det låter skit löjligt att

säga bästa vän..... men iallafall... Jag har 2 bästa vänner

och det är Emma och Lollo som ni kanske

redan har räknat ut! 

Emma har jag känt sen 2an tror jag...kanske 3an... 

men vi har iallafall gått i samma klass sedan 4an:)

Jag och Emma har vart bästa vänner sedan 7an,

eller det var då vi började hänga.....

Det bästa med Emma är att hon är min privata film

uthyrare:D hahaha skojar bara Emma!:)

 

Lollo har jag känt sedan första dagen i skolan:)

jag kommer fortfarande ihåg första gången jag var hemma hos henne:D

Nu har vi varit bästa vänner i 10 år:D

Lollo är som min bättre hälft:D

hon är smartare och mer ordningssam än jag....

och det är ju bra för då så tar hon hand om mig

sen när vi blir gamla :D

 

men nu ska jag fokusera på Engelskan:D

skriver sen:) 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards