hannapavasson

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 11 januari 2013 23:03


 

Hej hej bloggen:)

idag har jag äntligen gjort det !! det jag inte vågade gör igår!!! Jag samlade äntligen mod till att ringa min Apl plats!!:) Jag var så JÄVLA nervös och trodde att jag skulle dö när jag ringde första gången och jag kom till en telefonsvarare och då la jag på och gick ner till mamma och frågade henne vad jag skulle göra , och då skulle jag tydligen ringa igen och om jag kom till telefonsvararen igen så skulle jag ringa växel och sånt..... Men som tur var så svarade hon som är enhetschef och jag började säga: 

"Hej jag heter Hanna Pavasson och jag går vård och omsorgs programmet på vadsbo gymnasiet" och där stannade jag för att andas och då sa hon:

" Ja just det, det var du som skulle komma till oss vecka 4-6 eller hur?"

Och jag blev så glad och lättad över att hon visste vem jag är:D

Så nu har jag fått reda på lite mer information Tex jag börjar den 21 januari klockan 15 över 10 och att jag ska ha med mig lunch och att man cyklar runt på dagen och åker bil på kvällen:D så nu är jag ASTAGAD!!!!!!! 

 

Idag så är det ju fredag, fast inte så länge till:) idag så har skolan vart ganska chill!:) på Engelskan så gjorde vi william shakespears släktträd:D ganska intressant faktiskt! efter det så hade vi samhäll och då fick vi reda på våra betyg eftersom den kursen är avslutad nu! Jag fick ett D och det är jag ganska nöjd med... men jag ska kämpa för att få ett C:) iallafall efter det så hade vi lunch och det var köttbullar och potatis:) ganska mumsigt:)

Efter det så hade jag vård och omsorg och då höll vi på med massa frågor och sen fcik vi åka hem:) då så gick jag runt i typ en timme innan jag vågade ringa och efter det så bakade jag och Samuel häxgodis och sen åkte jag till oxen och handlade lite taco grejer:D efter att jag och mamma hade käkat tacos så gick vi till ishallen och kollade på lite hockey och sen gick vi hem med Samuel och nu sitter jag här:D kollar på Grey´s och käkar popcorn!;)

 

Men nu är det dags för veckan hiss och diss!:)


Veckans diss är att skolan började i onsdags och visst det är viktigt med skolan och ibland kan det även vara kul, men jag ligger hellre och sover till 10 än att gå upp vid klockan 6.... :)

 

Veckan Hiss är att Jag äntligen samlade mod till mig och ringde min praktikplats och hon jag pratade med verkade väldigt trevlig och även om jag är sjukt nervös inför Apl:en så kommer det bli sjukt kul!!:D

 

skriver kanske imorgon vi  får se...:D

kram kram/Hannaaaaa

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards