hannapavasson

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2013 00:11


 

Dag 1:) 

berätta om sig själv....

 

hmhmhmhm vad ska jag berätta....

Jag heter Hanna Emilia Pavasson Hatta och jag är 16 år.

Jag fyller 17 år den 6 april... Jag bor i en liten stad som 

Heter Mariestad( som ni flesta vet) och jag går första året 

på vård och omsorgs programmet på vadsbogymnasiet. Jag

spenderar min fritid med läxor, kompisar, träning, tv och dator:)

 

Jag är beroende av Grey´s anatomy, alltså jag menar

riktigt beroende!!!! jag kollar på typ 4 avsnitt per dag och jag

tänker på det hela tiden... jag måste verkligen försöka bli av med

det beroendet...

 

Jag är livrädd för mörker och även livrädd för katter...

mörker för att det är mörk och obehagligt.. det är alltid mörkt

i filmer när folk dör så de är därför....

Jag är livrädd för katter eftersom de är opålitliga kattdjur

som är konstruerade för att överleva i naturen och de

rivs....

 

jag vet inte om det finns så mycket mer att berätta...

om det är något ni undrar över så kan ni alltid

skicka iväg en fråga eller en kommentar!;)

kram:D 

Av Hanna Pavasson - 12 januari 2013 00:02

1. Berätta om dig själv.
2. Berätta om staden som du bor i.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
12. Berätta om någon som du saknar.
13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. Berätta om en av dina favoritböcker.
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om din värsta dag.
21. Berätta om någon som du älskar.
22. Berätta om något som du är beroende av.
23. Berätta om ditt bästa minne
24. Berätta om ditt 2012

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards