hannapavasson

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 14 januari 2013 15:47

Hej:) idag ska jag berätta om staden där jag bor:) jag bor i en stad som heter Mariestad (som de flesta av er redan vet!) det bor ca:23 tusen i pärlan vid Vänern!!!;) och jag gillar den!
Visst jag skulle gärna vilja komma här ifrån någon gång, men just nu känns det bra:)

Det som är jobbigast att bo i Mariestad är att eftersom det är en så liten stad så blir det typ som att alla känner alla!! Tex jag kan gå in på oxen(Ica) och 5 min senare så ringer min mamma och frågar vad jag gör på oxen, för då har hennes kompis sett mig och ringt och sagt det till min mamma!!!!

Men det är en fin och mysig stad! Jag gillar den:) men nu kommer min buss så jag skriver sen:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards