hannapavasson

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Hanna Pavasson - 9 januari 2013 21:21


 

Hej hej:)

 

nu är klockan snart 20 i 22 och jag är 

sjuuuuukt trötttttttt :(

så jag tänker snart sova lite:D

men först så ska jag kolla på lite greys:D

(som vanligt!!) och jag ska även dricka lite

glögg:D jag börjar bli beroende......

 

men nu ska jag fixa sängen och sen sova

och eftersom ingen har kommenterat om frågestunden

så skiter jag nog i det!......

 

Sov gott:D

Av Hanna Pavasson - 9 januari 2013 16:09

 

 

Hej hej bloggen....

idag har jag börjat skolan igen efter jullovet

och det var faktiskt helt okej....

vi börjad med medicin och sen fick vi träffa våran 

nya Engelska lärare och sen hade vi lunch...

 

Efter lunchen så hade vi en hel timme med matte!!!

och sen slutade vi 13.40 ganska chill faktiskt:D

men imorgon så är det dax för gympa... 

jaja det blri säkert bra, så länge jag slipper att

ha redskapsgymnastik eller hoppa från höga höjder

så överlever jag nog...kanske....inte...:(

 

jag funderar på att ha en frågestund...

men det beror ju på om ni är intresserade för

det är ju inte värt att ha en frågestund om man 

inte får några frågor.... så nu frågar jag

vad ni tycker??? ska jag ha en frågestund???

 

skriver sen om det blir någon frågestund:)

kram/Hannaa

 

   

 

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards