hannapavasson

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Hanna Pavasson - 30 juni 2013 20:37


Hej hej :)

 

idag så gick jag upp vid typ 10 och då så käkade jag 2 mackor och sen hoppade jag in i duschen:) Efter det så kollade jag lite på tv och vid typ 12 tiden så vispade jag ihop en pannkakssmet och vid halv 13 så började jag steka pannkakor, fast jag gjorde bara 3 st och så åt jag 2 kyckling bitar till det:) 

 

vid typ 2 tiden så kom lollo och hennes mamma och hämtade mig och så drog vi till Götene:) när vi kom fram till Julia så spelade vi disney trivial pursuit:)         

 

Efter det så fikade vi lite och sen gick vi ut och gick omkring lite:) vid typ 18 tiden så gick vi till Götene gatukök och beställde varsin kebabtallrik och så gick vi hem till Julia och käkade:) SJUKTGOD KEBAB :D    

   

Men nu tänker jag avsluta min kväll med att spela lite sims och dricka lite cola:D skriver imorgon! 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards