hannapavasson

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Hanna Pavasson - 17 juni 2013 21:10


Hej hej:D

 

idag har jag inte gjort så mycket:) jag vaknade vid halv tio och då så messade jag lollo och frågade om när vi skulle åka till biblioteket:) efter några minuter så ringde lollo och då bestämde vi oss för att åka 11.20:) jag gick upp vid 10 och duschade, åt och sen drog jag och lollo till biblan:) Vi va där i typ 30 minuter och sen drog vi till oxen och jag köpte cola:) Sen åkte vi hem till mig och kollade lite på tv och sen drog lollo hem och åt lunch:D

 

Vid typ 4 tiden så drog jag till Emma och vi kollade på lite film och sen åkte vi till oxen och handlade lite:) och sen åkte vi tillbaka till Emma och kollade på lite mer film:) Vid typ 20 åkte jag hem och käkade llite, och nu sitter jag här:) men jag skriver imorgon eller något sådant:D och jag bjuder på lite fina bilder:) HA EN BRA SOMMAR!!!!!! :D:D:D:D:D

 

                                                 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards