hannapavasson

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Hanna Pavasson - 28 juni 2013 06:58


Hej hej!

 

Just nu så ligger jag i sängen och kollar på scrubs:) har inte kunat sovit sen klockan 6 typ:( ska ligga kvar i sängen ett tag och hoppas på att jag får lite mer sömn! funderar på om jag ska kolla klart på scrubs och sen gå ner och käka lite frukost... men iallfall idag är det fredag och det betyder cola:D

 

men jag vet inte riktigt vad jag ska göra, tror att jag ska åka till oxen med mamma och köpa taco grejer:) jag har även bestämt nu när jag inte har kunnat sova att jag och pappa ska börja övningsköra, ofta!!! även fast han har sitt hockey lag så får han faktiskt ta och prioritera detta!!

 

men nu ska jag kolla klart på scrubs! skriver senare:D

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards