hannapavasson

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Hanna Pavasson - 27 juni 2013 22:21


#Hej Hej :D

 

Bloggade inte igår eftersom jag inte orkade... men nu tänkte jag blogga om vad jag hade för mig igår:) 

 

Det började med att jag vaknade vid 11 tiden och då duschade jag och åt pannkakor till frukost/lunch :) vid typ halv 13 så kom mormor och hämtade mig och mamma och vi åkte till Brommö:) när vi kom fram till brommöfärjan så blåste det ganska mycket så jag fick lit epanik eftersom jag inte gillar båtar och öppet vatten.... men iallafall jag kom över till Brommö och då åkte vi till Gittan för att fira min mormors syter Berits födelsedag, typ 4 månader försent:) men iallafall det var roligt och väldigt gott fika:) 

     

 

Idag så gick jag upp vid 10 och bestämde med lollo att vi skulle ta en fika senar:) efter det så duschade jag och började laga lunch vid typ 12 tiden och då lagade jag stuvade makaroner till mig och Samuel:) under tiden som jag fixade makaronerna så stekte samuel falukorv och fixade lite paprika:D

vid typ halv 14 så drog jag till lollo och då hängde vi lite hos henne och sen messade jag Emma och då bestämde vi att vi skulle åka till stan vid halv 15:) då drog vi ner och fikade på mumma och sen åkta jag och lollo till oxen och sen åkte vi hem till lollo och spelade sims:) men nu ska jag snart sova så jag skriver imorgon:)            

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards