hannapavasson

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Hanna Pavasson - 24 juni 2013 18:38


Hej hej:D

 

idag gick jag upp klockan 10 och käkade lite frukost och sen var det dags för att träna lite:) gjorde lite övningar och sedan så körde jag lite zumba:) älskar att träna via dans:) Efter det så kollade jag lite på tv och sen ringde jag och väckte Samuel:) 

 

Efter det så kollade jag och samuel lite på tv och sen gick jag upp och gjorde lunch åt oss:) och jag tjatade till mig en utav Samuels chokladkakor som han vann på Liseberg:D Efter lunch så har jag bara kollat på film och målat lite:) börjar bli lite kreativ:) nu ska jag bara köpa en duk som jag kan åla på med alla färgtuber som jag hittade i min gammelmorfars koloni stuga:)

 

men nu ska jag kolla klart på Bad teacher, skriver senare!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards