hannapavasson

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Pavasson - 6 februari 2013 17:09


 

 

Hej hej bloggen:)

idag är jag ledig så har inte gjort så mycket...

ska städa lite nu och sen blir det att sova ganska tidigt

för jag börjar klockan 7 imorgon:( och jag har samtal med

min lärare om hur det går och så på praon.... lite nervös...

 

men nu ska jag skriva om dag 12 och då ska jag

skriva om en person som jag saknar.....

Det finns ju olika sätt att sakna människor på..

tex jag saknar Emma och Julia nu när vi inte träffas

varje dag och i början av gymnasiet så saknade jag lollo

varje dag eftersom vi har gått i samma klass sen nollan:)

 

men den människa som jag saknar mest är min moster.

Idag så var jag på kyrkogården och tände ett ljus 

för henne eftersom det är 4 år sen som hon dog:(

fattar inte att det har gått 4 år sen hon dog, men tiden går fort:(

 

Men nu ska jag försöka städa lite inför mormors och Samuels

kalas på Lördag:) skriver kanske sen eller imorgon:)

kram/Hanna

 

 

Saknar dig sjögren:) 

 

 

Av Hanna Pavasson - 6 februari 2013 17:09


 

 

Hej hej bloggen:)

idag är jag ledig så har inte gjort så mycket...

ska städa lite nu och sen blir det att sova ganska tidigt

för jag börjar klockan 7 imorgon:( och jag har samtal med

min lärare om hur det går och så på praon.... lite nervös...

 

men nu ska jag skriva om dag 12 och då ska jag

skriva om en person som jag saknar.....

Det finns ju olika sätt att sakna människor på..

tex jag saknar Emma och Julia nu när vi inte träffas

varje dag och i början av gymnasiet så saknade jag lollo

varje dag eftersom vi har gått i samma klass sen nollan:)

 

men den människa som jag saknar mest är min moster.

Idag så var jag på kyrkogården och tände ett ljus 

för henne eftersom det är 4 år sen som hon dog:(

fattar inte att det har gått 4 år sen hon dog, men tiden går fort:(

 

Men nu ska jag försöka städa lite inför mormors och Samuels

kalas på Lördag:) skriver kanske sen eller imorgon:)

kram/Hanna

 

 

Saknar dig sjögren:) 

 

 

Av Hanna Pavasson - 4 februari 2013 23:13


 

Hej hej:) längesedan jag bloggade nu 

men jag har inte orkat, haft tid eller något internet:(

men nu har pappa äntligen fixat det:)

 

idag har jag jobbar 16-22 och börjar känna mig lite tröt nu...

men först ska jag berätta om mina framtidsplaner:)

Jag ska gå ut gymnasiet och sen plugga vidare till

typ sjuksköterska eller barnmorska.....

och självklart så vill jag genomföra resan med Emma till London!

 

nu ska jag nog sova;)

skriver kanske imorgon:)

kram/Hanna

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards