hannapavasson

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Hanna Pavasson - 23 februari 2013 12:05


 

Hej hej bloggen:)

sorry för att jag inte har bloggat på 2 dagar

men jag har inte haft tid, ork....

 

men nu ska jag berätta lite vad jag har gjort:)

 

i torsdags så var jag med Emma och vi kollade

på film och åt korv, godis och drack cola till :)

 

igår så va jag med Emma, Julia och Lollo:)

jag, Emma och Julia käkade tacos och sen kom

lollo med just dance 3 och då dansade

vi lite men sedan blev vi trötta  och kollade på

mamma mia istället:)

 

sen följde jag och Julia Emma hem och vi hade

en ganska intressant konversation om Gud och religioner...

vad tror ni? tror ni på gud och har ni någon religion?:)

kommentera gärna!

 

nu får ni lite bilder på mig och Emma eftersom

min blogg slutar fungera utan dom:D

     

 

HA EN TREVLIG LÖRDAG!:D

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards