hannapavasson

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Hanna Pavasson - 20 februari 2013 21:58


 

Hej hej bloggen;)

 

idag så har jag vart i skolan och det har vart en 

ganska chill:) hade 3 lektioner och hade det

askul med Julia och Emma:) mycket garv idag:)

 

nu har jag precis kollat på Greys:) sjuktbra:)

och nu ska jag somna till pretty little liars:)

men eftersom det är så bra och spännande kommer

jag nog inte att somna, och jag behöver sömnen:) 

 

Förut så messade jag med Emma, så här gick konversationen:)

 

E: när ska vi åka imorgon

Jag: halv 8:)

Emma: imorgon är det chill på gympan

Jag: vad ska vi göra:)

E: Isvak:)

JAg: VAAA!!!!??????

E: har jag inte berättat det 

JAg: men seriöst ska vi hoppa i en isvak!!!???

E: ne skoja bara med dig. det blir en lärarfri lektion och vi ska spela innebandy. 

Jag: JÄVLA FUCKING SKITUNGE!!!!!!!! blev ju skiträdd!!!!!, men chill med innebandy!

E: men barbro pratade om det och man var tvungen att vara med!

Jag: Jag vägrar, tar hellre ett F

 

Typ så var den, dock lite längre:)

 

men nu ska jag lägga mig:)

skriver imorgon

kram/H

 

     

FAAAN VAD SNYGGA VI ÄRR!!!

 

 

 


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards