hannapavasson

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Hanna Pavasson - 13 februari 2013 23:21


 

Hej hej:)

som ni märker så har jag gjort en ny design:)

vad tycker ni???

 

jag har skitsvårt för sånnahär grejer...

så om det finns någon vänlig människa där ute

som är bra på bloggdesign och gör det gratis 

så får du gärna göra en till mig:)

 

men nu så lyssnar jag på musik och ska snart lägga mig 

och läsa lite:) just nu så läser jag "små citroner gula"

sjuktbra bok:)

 

men skriver imorgon:)

kram/Hannaaaa

 

 

Av Hanna Pavasson - 13 februari 2013 20:41

Hej hej igen:)

Nu sitter jag i källaren och väntar på att mitt älskade Grey's ska börja!!!

Just nu så kollar jag på Sveriges mästerkock:) blir dock sjukstressad när jag kollar på det..:)

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om:)
Skriver kanske sen ikväll:)
Kram/Hanna

Av Hanna Pavasson - 13 februari 2013 18:08


 

 

Hello bloggen im back!:)

hahaha:) 

allvarligt nu så är jag tillbaka och är typ frisk:)

orkar iallafall blogga lite, och nu kommer det bli ändringar:)

blogga minst en gång per dag och mera bilder:D

 

men nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort hittills

på sportlovet: Jag har vart SJUK! sjukt tråkigt men bättre

nu än förra veckan:)

och vet ni vad jag fick igår... ett semlegram:D

jag fick en semla av W:) fatta vad chockad jag blev:D

men mumsigt var det:D

 

idag har jag inte gjort mycket... gått ut och gått lite

och sen har jag lagat mat:) och nu sitter jag vid datorn och

bloggar/ser på wallander:D 

och vet ni som äntligen börjar ikväll??!!!!

GREYS SÅKLART!!!!!!!!!!

super lycklig!!!!

VÄRLDENS BÄSTA LILLÖRDAG:D

ska berätta om den bästa saken i mitt hem och det är såklart min dator:D

Och cola:D

 

men nu ska jag kolla klart på wallander:D

     

PEPSI ÄR MIN BÄSTAVÄN:)

(efter Emma och lollo förstås)


Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards