hannapavasson

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Hanna Pavasson - 19 februari 2013 22:35


 

Hej hej:)

 

nu ska jag snart sova, men först så blir det lite

pretty little liars:)

 

jag har vart 1 dag i skolan efter lovet och jag 

är redan sugen på att vara ledig.... blir

sjukt avundsjuk när jag läser min kusins blogg

och att hon är ledig denna vecka...:)

 

men nu ska jag fråga er en ska... kan ni inte

kommentera om ni är en tjej eller kille:)

jag vill gärna veta vilka som läser bloggen:)

 

och kom ihåg att svara på min omröstning 

som finns lite längre ner på vänstersida:)

 

skriver imorgon:)

Godnatt/H

 

 

 

Av Hanna Pavasson - 19 februari 2013 21:00


 

 

Hej hej :)

idag kommer jag inte på någon bra rubrik,

så ni får nöja er med denna:)

 

idag har jag inte gjort mycket... jag har varit hemma

eftersom jag har haft en obotlig migrän sen igår...:(

men  nu är den äntligen botad så imorgon ska 

jag till skolan... känns som man missar skitmycket

om man är borta mer än en dag..

 

Just nu så sitter jag och kollar på en serie

som jag precis har upptäckt... Pretty little liars:)

sjuktbra serie...

 

men nu ska jag snart sova... är lite tröt faktiskt..

skriver imorgon:) kram/Hanna

 

     

kom ihåg att gilla bloggen och svara på min omröstning:D

och kommentera!

btw: så har jag slutat med att skriva om olika saker varje dag.

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards