hannapavasson

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Hanna Pavasson - 23 augusti 2012 15:49

hello boys and girls:D

Nu är det dags att jag svarar på era frågor

jag tog bort några som jag tyckte va för personliga:)


fråga 1: vilken är din favorit karaktär i Greys?

svar: Förut så var det George men nu

så är ju han död så jag måste säga Callie

och Arizona:) 


Fråga 2: Vilken stad gillar du bäst i hela Sverige?

Svar: Jag gillar Mariestad:D men jag gillar

även Eskilstuna fast det är ganska stort där:)


Fråga 3: vilken är din favorit bok?

Svar: Just nu så är det 

Flickan som lekte med elden

Jag tycker att det är den bästa utav millenium serien:)


Fråga 4: vrf ska du gå gymnasiet i mariestad?

Svar: det är enkelt! jag orkar inte pendla:)

hahaha ne men jag gillade vård linjen

i mareistad och när Emma sökte

så kändes det bättre att gå med en kompis:D


Fråga 5: Kan inte du göra en video blogg?

Svarr: nej eftersom jag inte gillar min egen

röst påvideo hahaha


Fråga 6: hur många läsare har du?

Svar: det är lite olika men minst hundra per vecka:)


fråga 7: vad tycker du mest om, bondkatter

eller andra katter?

Svar: för att var ärlig så är jag inte så

vet jag inte skilnaden......


Fråga 8: vad är din favoriträtt?

Svar: Jag tror att det är tacos

eller pasta:)


Fråga 9: har du någat husdjur?

Svar: Nej tyvärr.. Jag vill dock gärna ha en hund


fråga 10: Har du msn

Svar: nej det har jag inte.


Fråga 11: har du kamrat?

Svar: Nej det har jag inte,

men jag hade när jag va typ 12


Fråga 12: har du några bloggtips?

svar: njaa skriv om det som intresserar dig

men inte för mycket i detalj för det kan bli

tråkigt i längden... 


Fråga 13: vad har du för hårfärg?

Svar: Brunt med lite ljusa stänk typ:)


Fråga 14: hur lång är du?

Svar: ca 172 cm


Det va alla frågor skriver kanske senare

puss på er:)

 
 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards