hannapavasson

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Hanna Pavasson - 9 augusti 2012 17:20

hej idag så har jag vart med mamma på ishallen

och kollat lite på samuel när han tränade.


efter det så drog jag och mamma till stan och köpte

ett mönster till en tröja som hon håller på att sticka

till min kusin :D Efter det så drog vi till hamnen

och jag åt en skaldjursbaguette och drack en cola.


Sen cyklade vi upp till ishallen igen och kollade

om Samuel va klar men det va han inte så

då cyklade vi hem och jag bakade muffins:D

De blev skitgoda!:D


istället för att bara göra vanliga 

chokladmuffinsar så hade jag även i nötter

men nu ska jag fortsätta att kolla

på greys och sen läsa lite kanske...


men skriver kanske sen och lägger 

upp lite bilder men jag bjuder på 2 st gamla

Puss på er;D


   


 btw ni ska få receptet:D


2st ägg

3 dl socker

1 ½ tsk vaniljsocker

lite salt

4 msk kakao

1½ dl mjöl

1 dl margarin


25-30 min på 160 grade

:D

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards