hannapavasson

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Hanna Pavasson - 19 augusti 2012 19:19


Hej hej allihopa:D


Jag har bestämt att jag ska ha frågestund

tills på Torsdag :) så fråga på:) du kan

kommentera eller skriva en fråga i "frågelådan"


Nu ska jag berätta om min helg.


I Fredags så åkte jag, mamma och Samuel

till skövde och shoppade lite:) vi hämtade även

pappa och så drog vi till brevik.


I Lördags så var det "äntligen" dags för

det som alla hade tränat för.......

Det va dags för Breviksloppet.......

Personer som känner mig vet att jag hatar att

springa så jag gick..... eftersom jag

har vart hundvakt så gick jag med Aika:D


på kvällen så åt vi jättegod pizza och

hade lite tävlingar:) det va ganska kul.


Idag så har jag lekt med august och bakat

kladdkakor:) Jag, Björn, Johanna, August och

Samuel till stranden och badade:)

Det första august sa i bilen när vi kom fram

va sisten i är en rutten sill:) han

är för gullig ibland och det andra som

händer är att han springer ut i vattnet

och hammnar under vatten utan att han kom upp.

Fatta vad rädd jag blev!!!!


Sen efter lunch så stängde han in mig i

en snickarbod och sa att jag va Emil

hahaha


Men nu ska jag kolla på Greys (som vanligt)

Och ladda infölr skolstarten på onsdag.

men skriver kanske imorgon

Puss på er:D


 

Fråga på nu!!!:D

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards