hannapavasson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Hanna Pavasson - 10 augusti 2012 16:32

Hej hej allihopa:D

Just nu sitter jag hos lollo och lyssnar på musik

och tar det lite lugnt efter att vi har vart

på stan och fikat:D

 

Idag så har jag, lollo och mamma först vart på 

oxen och hjälpt henne att handla och

sen åkte vi till ÖB och köpte chips, ostbågar

och en påse med m&ms!!:D

 

sen så drog vi hem och jag åt lite mat och

kollade på det okända........... Jag blir orolig att

det finns spöken och sånt i mitt hus när jag

tittar på sånt:) hahahaha

 

Men nu ska vi fortsätta lyssna på musik

skriver kanske sen:)

Puss på er:D

 

Se så glada vi är :D   

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards