hannapavasson

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Hanna Pavasson - 19 juni 2012 16:32

Hej hej allihopa 


Idag har jag inte gjort mycket, Städat, kollat
på tv och nu sitter jag här vid datorn 


Jag vaknade och hörde fågelsång, kollade ut
igenom fönstret så var det soligt istället för grått
och tråkigt. Äntligen lite sommar känsla   


Än så länge har jag inte gjort så mycket på sommarlovet

igår så var jag med lollo på gymmet och sen fikade vi        
        Sen drog jag hem och läste ut predikanten (tror jag den hette)
 Av Camilla Läckberg 
 Skitbra sommarläsning alla borde läsa den!!

I Helgen så har jag vart med Familjen i Eskilstuna.
Det är väl okej blir lite jobbigt att bara vara där typ
ett dygn.


Men nu ska jag kolla på Glee och sen fixa det
sista i mitt rum.
Skriver kanske senare eller imorgon
PUSS PÅ ER
/Hanna
                  

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards