hannapavasson

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Hanna Pavasson - 13 juni 2012 20:16

HOLA!

 

Idag är det onsdag och jag har inte gjort mycket..

Gick till skolan hade tipspromenad, musiklekar och sen

åt jag lunch och drog hem. När jag kom hem kollade

jag lite på tv och sen drog jag till stan och klippte mig.

 

Nu längtar jag bara tills imorgon så jag kan få sluta

9an någon jävla gång;)

Men imorgon efter avslutningen så drar jag

oich tjejorna till bistro och käkar pizza,

känns nästan lite sorgligt....

 

Men nu så laddar jag inför fredag och

skarasommarland!! Med dom bästa tjejorna

Emma,lollo,julia och Camilla:) det va skitlängesen

som jag träffade henne och det ska bli skitkul:D

 

Men nu ska jag kolla på Glee och sova:D

 

PUSS PÅ ER

/HANNA

 

  

Bild på min nya frisyr:D 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards