hannapavasson

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Hanna Pavasson - 7 juni 2012 18:04

Hej hej allihopa

 

Idag så är det en vecka kvar tills jag slutar 9an :D

Längtar asmycket.... fast det känns lite jobbigt

också... kommer sakna endel utav mina klasskompisar

och jag kommer även sakna Högstadiet och endel

lärare tror jag, men annars känns det gött att sluta!!

 

Men det som är det värsta är att min brors slutar idag!!!!

Men nu är det ganska gött i skolan, vi gör inte så mycket.

 

Idag har jag haft en svenska redovisning om systrarna Brontë

och jag har haft kemi, tyska och lite annat tråkigt...

Nuhar jag iallafall kommit hem ifrån lollo som jag har

vart med sen skolan sluta:D Nu sitter jag här med datorn

 i knät och funderar ¨på om jag ska äta ite:D

 

Men jag ska försöka skriva varje dag fram till

skolavslutningen. men vi får väl se hur det går...

 

Nä nu ska jag gå och äta lite potatissalad

så Puss på er:D

/Hanna

  

;D 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards