hannapavasson

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Hanna Pavasson - 14 juni 2012 13:52

Hej hej Alla läsare!!

 

Den speciella dagen är äntligen här..

Dagen då jag slutar 9an, och börjar mitt nya vuxna liv..

hahahahaha nä men jag ska iallafall börja gymmnasiet:D

Är typ överlycklig över att slippa högelid och bli lite äldre.

 

Men nu så ska jag berätta om min dag:) 

Det började med att jag, Bina och lollo till skolan och

då var det dags för filmgalan:) Gud vad roligt det va att

se alla andras videos:) 

 

Efter det så åt vi lunch potatissallad och kasler

med klassen och mina klassföreståndare:)

Vi fick även glass.. 

Efter det så drog vi hem och jag gick in i

duschen och duschade håret:)

 

Nu sitter jag här och bloggar.. typ 3 timmar kvar

tills jag ska åka till skolavslutningen....

 

men nu ska jag hjälpa mamma baka tårta:)

PUSS PÅ ER

/Hanna

 

 

Vilket ljushuvud jag är :D 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards