hannapavasson

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Pavasson - 15 december 2012 10:38

HEjsan alla människor där ute:D

 

nu funkar det äntligen med att lägga upp videos:D

så nu får ni skratta och  njuta av min och Emmas

underbart roliga video:D

 

kommentera gärna vad ni tycker!!!:D

 


  ENJOY:D

Av Hanna Pavasson - 15 december 2012 00:00

Hej hej:)
Nu kopplar jag ber mig i ett försöka att sova några timmar i natt:)
Sov ca: 4 timmar i går natt så nu ska jag försöka:)
Kommer tillbaka med en strålande rapport imorgon när jag går upp hur det gick:)
Bjuder på två bilder först Emma nät vi väntar på bussen och sen jag och Emma när vi fortfarande väntar på bussen:)

Godnatt bloggsverige:)

Av Hanna Pavasson - 14 december 2012 16:20

Hej hej efterlängtade Fredag:D

 

idag har jag vart med om följande:

 

 min morbror skrev en status på facebook

om att Camilla läckbergs böcker ska bli film och jag blev ju

skitglad för jag älskar camilla läckbergs böcker 

men jag fattade att han var ironisk eftersom han typ hatar

camilla läckberg....

så nu har min kära morbror idiot förklarat mig... typ....

 

Jag har haft matteprov och det gick väl ok:)

men sen så snackade jag med Jessica och vi snackade

om idrottsprovet som min klass hade fått

reda på igår när jag var sjuk och hon sa att det

var många som hade fått F och då började ju min puls gå

i 180..... men som tur var så fick jag E:D

 

men nu så sitter jag och Emma och skriver

våra underbara läsloggar:D och julia kommer nog 

lite senare :D

 

men skriver kanske sen

kram:)

 

 

här får ni en gamal bild på mig och Emma:D

kommentera!!!!

 

Av Hanna Pavasson - 11 december 2012 11:20

Hej hej:)

 

jag vet att jag sa igår att jag och Emma skulle lägga 

upp en video men det funkar inte riktigt;(

men jag ska försöka med det lite senare:)

 

just nu så har vi medicin och slutar om ca: 50 min:)

då slutar vi för dagen och då tar jag bussen hem till Grangärdet:)

igår när jag åkte hem ifrån Emma så halkade

jag när jag gick av bussen så jag slog i svanskotan:(

men som tur var så va busschafören väldigt trevlig och hjälpsam:D

 

Men nu ska jag berätta vad jag menar med min

rubrik! Vi har äntligen fått reda på vart vi ska göra våran APL:D

jag ska va i hemvården södra och jag vet inte vart

det ligger men jag får fråga mamma:D

 

men nu ska jag fokusera på urinorganen:)

skriver sen:)

kram:D

 

 

Emma har redigerat en fin bild på mig:)

 

 


 

Av Hanna Pavasson - 10 december 2012 12:40

HEj hej alla människor!!!:D

 

nu sitter jag och har samhäll, eller rättare sagt en lite rast:D

idag så ska jag va med Emma och som vanligt

när vi är så kommer det bli mycket skratt och Greys:D

och ni kan även få en liten videoinlägg:D

 

kommentera vad ni tycker att det ska handla om!!:)

men nu börjar jag snart men skriver

sen:)

 

kram:D

Av Hanna Pavasson - 8 december 2012 11:48

HEj hej bloggen:D

 

idag vaknade jag faktiskt vid halv 9 :O 

trodde först att det inte var sant men det var det:)

Jag gick upp vid typ 09.30 och började med frukosten.

sen kom mamma och pappa så då åt vi och gjorde

melodikrysset:D

 

Men nu så har jag precis duschat och ska snart gå iväg

och handla med mamma eftersom min gå ut och gå kompis

inte är hemma!!!! Vilken svikare du är LOLLO!!!

hahaha skojade bara Lollo, ha deet så roligt med all shopping:)

och tänk lite på mig också;)

 

Gud vad jag älskar det här vädret som är just nu:)

typ -3 -4 grader och sol:D

men nu ska jag sätta på mig ett par byxor:D

skriver sen

KRam:)

 

   

Av Hanna Pavasson - 7 december 2012 20:22

HEj hej allihopa:D

hoppas ni har en bra helg:D

 

sitter just nu och kollar på xfactor med mamma:D

och vi kollar även lite på "på spåret"

 

idag så har jag som vanligt vart i skolan:(

hade dock en ganska lugn dag 3 lektioner

sen fick jag äntligen min helg:D 

 

då så drog jag och Emma till bussen som va

typ 10 min sen men vem bryr sig när det finns

så mycket annat att lägga sin energi på....

iallafall när vi kom ner till staden så gick vi först till

Hemmakväll för att Emma skulle lämna tillbaka några filmeR:)

 

sen drog vi till stationen och pressbyrån och Emma köpte

ett busskort:) så nu slipper jag åka själv till skolan:)

och Emma slipper jobbigt väder och blodiga fötter;)

 

men nu ska jag passa på att göra veckans hiss och diss:)

Hissen är alla underbara och trevliga människor som kör grangärdesbussen:D

så sjukt trevliga och dom släpper av mig vid mitt hus:D

 

veckans diss är att ha 2 prov på samma dag:( 

men det gIck brA ändå:)

 

men nu ska jag spela sims och käka godis

PUSS PÅ ER OCH HA EN ASBRA HELG:D

Av Hanna Pavasson - 6 december 2012 15:07


 

HEj hej alla underbara läsare där ute:D

 

JAg är med i en tävling där man kan vinna ett 

mobilskal!!!! askul!!

 

JAg skriver adressen i en kommentar

för det funkar inte att lägga in det i bloggen tror jag...

får se om det funkar:D

kolla även in hennes blogg!! skitbra är den!!:D

 

 http://hannabieberandersson.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-ett-eget-designat-skalskin.html#comment

 

funkade inte att klicka på länken

så jag skriver in den på länkar längre ner!!!

 



Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards