hannapavasson

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Hanna Pavasson - 25 december 2012 13:47

Hej hej:)
Är just nu på väg till Karlstad och ska fira lite jul:)
Har ni haft en bra jul??:) det har jag haft:) först var vi hos mormor och åt mat och kollade på Kalle anka:)
Sen gick vi hem till mig och åt mer mat plus att vi delade ut julklappar:) jag fick: 2 skal, presentkort på korpen och hos frissan:) bodylotion och badskum plus en BRIEOST:)

Skalen som jag fick av Samuel var sjukt snygga:) det ena var en amerikansk flagga och på det andra så står det " keep calm and party on" sjukt snyggt:)
Men nu börjar jag må illa så skriver kanske sen:) kram

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards