hannapavasson

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Hanna Pavasson - 3 december 2012 22:19

Hej hej alla glada människor!!

 

just nu så ligger jag i min säng(som vanligt) under

mitt stora tjocka och mysiga täcke som jag fick

utav mamma och pappa igår:D plus en ny mysig kudde:D

 

Just nu så lyssnar jag på Feliz navidad:D

hahahaha:) längtar så till jul:)

imorgon så börjar skolan 08.25 och slutar 12.10:D

helt ok faktiskt!:) efter det så ska jag till mormor och

träffa mina gulliga kusiner:D

 

Idag när jag var på pressbyrån för att köpa

ett busskort så hände något väldigt märkligt...

en kvinna gick före mig i kön..

 

konversationen var så här:

tjejen i kassan: ursäkta mig men hon var före.

Kvinnan med rullator: Men jag får gå före eftersom jag har en rullator

Jag och tjejen i kassan: .............

Kvinnan med rullatorn: jag skojade bara, hahahahaha

Jag: haha........

 

men nu ska jag nog sova

GODNATT!!!

 

 

 

Av Hanna Pavasson - 3 december 2012 18:47

HEjsan alla kära läsare:D

 

nu är det ju december, snö, kalt och halt och alla

vet vad det betyder!!!

den klassiska julmusiken kommer fram:D

 

GUD VAD JAG ÄLSKAR JUL!!!!!

 

Just nu så har jag gjort klart mitt tal som jag ska

hålla på onsdag... NERVÖS!!!!

jag hatar att snacka inför klassen, men som tur är

så är det bara halva klassen!:)

 

men nu ska jag käka:) skriver kanske sen

kram:)

Av Hanna Pavasson - 3 december 2012 12:34

Hej hej <3

Äntligen har den vackra snön kommit!

Just nu så sitter jag på samhällslektionen!

helt ok faktiskt..... 

 

Efter skolan så ska jag åka till pressbyrån

och köpa mitt efterlängtade busskort!:)

inga mer jobbiga och svettiga cykleturer till skolan!:)

 

men nu så har jag inte något mer att

skriva om!

skriver sen

/Hannaa

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards