hannapavasson

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Pavasson - 20 december 2012 20:25

Hej hej <3

 

Just nu så sitter jag och kollar på Eva & Adam och funderar 

på om jag ska ta en dusch innan jag går och 

lägger mig...

 

idag så har jag inte gjort mycket... 

skolan började halv 11 och då hade vi matte och då

fikade vi, lyssnade på julmusik och lekte:)

 

sen hade vi lunch och det var pytt i panna och couscouspytt:)

ganska gott faktiskt, om man dränkte det i sås:)

efter lunchen så hade vi svenska och eftersom

jag, Emma och Julia var klara så fick vi göra vad vi ville:D

 

Efter Svenskan så hade vi vård och omsorg och då

fikade vi igen och lekte lekar:) vi lekte hela havet stormar

och så körde vi en lek där en säger en bokstav

och så ska man komma på en stad, land och så vidare

riktigt kul faktiskt!:D

 

imorgon så slutar äntligen skolan!!

efter skolan så ska jag, lollo, Emma och Julia spela bowling!

kommer bli sjukt kul:D

 

men skriver imorgon

kram/Hannaaaa

 

Av Hanna Pavasson - 19 december 2012 20:01

Hej hej bloggsverige<3
Nu sitter jag framför tv:n och väntar på mitt älskade glee och Grey's:)

Idag så har jag vart med Emma på staden och hon köpte en jättefin lila klänning och en snygg svart kofta:)

Efter det så drog vi till oxen och Emma köpte nejlikor och apelsiner för hon skulle julpyssla lite:)

Nu har jag bakat jättegoda choklad muffinsar :) jag har faktiskt inte smakat än, ska göra det sen:)
Men nu börjar glee:)
Puss puss:)
Och ha en asbra kväll:) btw när får ni jullov??:)

Av Hanna Pavasson - 19 december 2012 20:01

Hej hej bloggsverige<3
Nu sitter jag framför tv:n och väntar på mitt älskade glee och Grey's:)

Idag så har jag vart med Emma på staden och hon köpte en jättefin lila klänning och en snygg svart kofta:)

Efter det så drog vi till oxen och Emma köpte nejlikor och apelsiner för hon skulle julpyssla lite:)

Nu har jag bakat jättegoda choklad muffinsar :) jag har faktiskt inte smakat än, ska göra det sen:)
Men nu börjar glee:)
Puss puss:)
Och ha en asbra kväll:) btw när får ni jullov??:)

Av Hanna Pavasson - 19 december 2012 14:14

Hej hej:)<3

 

nu så är det en lektion kvar!:) och det är Svenska! 

Och det är ganska chill:) Håller på och skriver min sista läslogg

om möss och människor:) ganska bra bok faktiskt'!!

 

men efter skolan så ska jag dra till staden med Emma och

hon ska köpa en julklänning:D och jag ska följa med som 

smakråd:D sen ska jag hem och baka muffins inför morgondagen:D

då så börjar vi klockan halv 11 och då ska vi fika på matten

sen har vi lunch tror jag och sen blir det Svenska 

och så avslutar vi dagen med mer fika på vården:D

En ganska chill dag helt enketl!!!

 

men nu ska jag skriva klart så att jag kan skicka in 

min sista läslogg:D

skriver ikväll:D

kram:)

Av Hanna Pavasson - 19 december 2012 07:57

Hej hej:)
Nu har jag precis ätit lite frukost(3 mackor) så nu kommer jag klara mig fram till lunchen idag:)

Just nu så sitter jag i mitt rum och funderar på vad jag ska ha med mig till skolan..... Jag glömde min matte bok hemma igår sååå den måste jag ha med mig och självklart min dator:)

Men nu ska jag gå och blåsa håret och sminka mig lite:)
Kram kram:)

Av Hanna Pavasson - 18 december 2012 18:54

Hej hej :)

 

sorry för att jag inte bloggade igår men ibland

så orkar jag inte att blogga och jag har inte så mycket att blogga om...

Just nu så har jag precis lagat mat och ätit med

mamma, mormor och Samuel :D

 

Just nu så är det 3 dagar kvar tills skolan slutar!!!!! :D

längtar jättemycket!!!

imorgon är dagen äntligen här, den dagen man har längtat

efter i några veckor!!! DEt är dags för JULTALLRIK!!!:D

Gud vad gott det kommer att bli :) men om det inte finns 

sill så kommer jag att bli sur!! det är ju det bästa på hela

julbordet:D

 

Men idag har jag inte gjort så mycket i skolan...

började 08.25 och slutade 12.00 :)

på matten så fick vi tillbaka våra prov Jag fick ett C

och sen på gympan var jag inte med för jag är förkyld (IGEN!!!)

och sen hade vi medicin i en timme och sen drog jag och Emma

hem på party bussen mot Grangärdet:D

 

men nu har jag inte så mycket mer att skriva om:)

kram kram:)<3

 

Av Hanna Pavasson - 16 december 2012 17:57

Hej hej bloggen:)

 

idag så har jag ÄNTLIGEN städat klart mitt rum:)

börjde igår och blev klar för typ 1 timme sen;)

men nu är det fint och rent så nu kan jag sitta i soffan

den 23 medans min familj städar och säga att jag redan är klar:D

 

men jag har egentligen inte så mycket mer att 

skriva om så jag skriver imorgon

Kram/Hanna

 

 

här är några bilder på hur mitt rum ser ut innan jag har städat:)

 

            

 

 

 

 

 

och här kommer lite efterbilder:D

     

Av Hanna Pavasson - 15 december 2012 10:45

Hej hej

 

kom ihåg att rösta i min omröstning!!

viktigt om ni vill se mer videos av mig och Emma!!

 

passa på att få eran röst hörd!!!

 

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards