hannapavasson

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Hanna Pavasson - 24 december 2013 18:03

Hejsan!

Har precis gått hem ifrån mormor med Samuel:) Mamma, pappa och mormor är fortfarande kvar , men de kommer åka bil:) väntar på att de ska komma så att vi kan äta lite mer mat för det gjorde man ju inte tillräckligt på lunchen;)

Men efter maten så är det dags för julklappar:) är lika exalterad som ett litet barn:) men nu tror jag att de kommer:) skriver kanske senare om vad jag fick! Hoppas ni har en bra jul!

Av Hanna Pavasson - 24 december 2013 11:03

Hejsan och godmorgon!

Gick upp vid 9 imorses och kände mig som att jag var barn på nytt:) Jag och pappa började göra frukost och sen kom mamma och Samuel:)
Första gången på jätte länge som vi äter frukost ihop:)

Efter det så gick jag in och duschade och nu sitter jag och har precis slagit in den sista julklappen:) den är till min mormor rimmet är såhär:
"Vad ska man ge till en kvinna med allt?
Kanske något sött eller salt..
Här får du nu kära mormor och
du behöver inte oroa dig för några summor"

Vad tror ni att det kan va?:)
Men iallafall god jul på er!:)

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards