hannapavasson

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Hanna Pavasson - 23 december 2013 17:07

ÄNTLIGEN


 

är den här dagen snart slut, det man längtar efter i flera veckor(i mitt fall:))

Det är dan före dopparedan, då man är tillsammans med familjen och pyntar, kollar på uppesittarkväll och tar in granen även fast pappa blir förbannad varje år och säger att aldrig mer så är den ändå där:) Mamma som har sitt kontroll behov och bara vill ha röda kulor, glitter och ljus i granen, det slutar med att hon klär granen eftersom vi andra gör fel. Men det är ändå underbart, för man tänker på morgondagen, julklappar, godis, mat och kalle anka:D GUD vad jag längtar!:)

 

Men nu ska jag måla mina naglar och sen ska jag gå upp och hjälpa till med städningen:)

Men jag skriver kanske senare ikväll eller imorgon för att önska er en god jul:) 

/Hanna

Av Hanna Pavasson - 23 december 2013 11:21

Hejsan! Blev inget bloggande igår eftersom jag hade fullt upp:) men just nu så sitter jag och väntar på att mina kära föräldrar ska bli klara så att vi kan åka och handla:)

Lite julmat och diverse annat ska införskaffas till julafton:) tyvärr så finns det ingen snö men jag skapar julstämning igenom att pynta mitt rum:)

Men nu ska jag tjata lite på mina föräldrar så hörs vi kanske senare!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg:) Jag heter Hanna och är 17 år och jag kommer att blogga om allt som händer i mitt liv:) När du ändå kikar in så kan du ju lämna en kommentar och trycka på gilla knappen:)

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde jag blogga mer om i min blogg?:)
 Mode:)
 videoinlägg:)
 hissa&dissa :)
 Jag tipsar:)
 något annat, kommentera:)
 mer bilder:)
 mer inlägg:)
 berättelser:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken!:)

PEOPLE:D


Ovido - Quiz & Flashcards